loading...
پایش
wealth بازدید : 161 پنجشنبه 29 شهریور 1397 نظرات (0)

کتاب میراث زرین گنج یابی و دفینه یابی

یک کتاب به زبان فارسی کامل و جامع در قالب ۳۰۲ صفحه رنگی و نفیس تقدیم به همه باستان شناسان و دانشجویان باستان شناسی

کتاب میراث زرین یکی از بهترین کتابهای الکترونیکی در زمینه روشهای یافتن و پیدا کردن زیرخاکی و سکه های قدیمی در زیر زمین و گنج یابی

و دفینه یابی در ایران می باشد .

اگر علاقه مند به گنج یابی و دفینه یابی هستید حتما این کتاب بی نظیر رو دانلود و مطالعه کنید .

 

 

همه چیز درباره علوم غریبه اولین مرجع و منبع رمزگشایی آثار علائم , نمادها , نشانه ها و اسرار نظامی دفینه ها در ایران کتاب میراث زرین !!!

در ادامه برخی از نوشته ها و مطالب داخل مجموعه کتاب گنج یابی میراث زرین رو براتون قرار میدم تا بیشتر به محتویات بی نظیر این کتاب پی ببرید .

دانلود کتاب میراث زرین الکترونیکی گران قیمت کتاب میراث زرین گنج یابی و دفینه یابی میراث و اسرار و علائم و نشانه های کهن آموزش

 

توجه : اگر آدرس اصلی سایتی که این مطالب را در آن مشاهده می کنید با آدرس ذکر شده در پایین متفاوت است، روی آدرس پایین کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید.

 www.payesh.rozblog.com

 

 

wealth بازدید : 281 شنبه 19 فروردین 1396 نظرات (0)

 

    عنوان کتاب:     روش شناخت سکه های اصلی و جعلی

 

    نویسنده: 

         

    سال انتشار:     

 

    تعداد صفحات:     80

 

    زبان فایل:            فارسی

 

    حجم فایل:          9M

   

 

توجه : اگر آدرس اصلی سایتی که این مطالب را در آن مشاهده می کنید با آدرس ذکر شده در پایین متفاوت است، روی آدرس پایین کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید.

 www.payesh.rozblog.com

 

 

wealth بازدید : 345 یکشنبه 15 اسفند 1395 نظرات (0)

 

چکیده

 

آرکئومتالوژی یکی از جدیدترین پدیده های نوظهور پژوهش های باستان سنجی با استفاده از رهیافت­ های مبتنی بر علم برای پاسخگویی به پرسش­های فرهنگی تاریخی است. رویکردهای پژوهشی متفاوتی برای مطالعات آرکئومتالوژی وجود دارد.  این مقاله به معرفی روش­ های علمی که به طور عمده برای مطالعه فلزگری­ های اولیه به ­کار رفته از جمله رادیوگرافی اشعه ایکس، ژئوفیزیک، تاریخگذاری آرکئومگنتیک، آزمایش های میکروسکوپی، آنالیزهای شیمیایی، آنالیزهای ایزوتوپ، پراش اشعه ایکس می­پردازد. مطالعه علمی درباره آرکئومتالوژی می­تواند اطلاعات وسیعی را درباره مواد اولیه و روش­های ساخت اولیه بدست دهد.

 

کلمات کلیدی : آرکئومتالوژی،ژئوفیزیک، آزمایش ­های میکروسکوپی، آنالیزهای شیمیایی، پراش اشعه ایکس

 

برای مشاهده بقیه مطالب روی ادامه مطلب یا عنوان اصلی مطلب کلیک کنید 

( این مطالب متعلق به وبلاگ پایش با آدرس ذکر شده در پایین می باشد.اگر آدرس سایتی که این مطالب را در آن مطالعه می کنید با آدرس ذکر شده در پایین متفاوت است ، بر روی آدرس زیر کلیک کنید تا وارد سایت و وبلاگ اصلی و صاحب مطالب شوید)

آدرس سایت و وبلاگ صاحب مطالب :

 www.payesh.rozblog.com

 

 

wealth بازدید : 237 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

کتاب چشم طلایی اولین و بزرگترین مرجع کامل اثار و علائم دفینه :

 

 

دانلود الکترونیکی کتاب چشم طلایی عکس گرفته

شده از روی خود کتاب 312 صفحه رنگی کامل

 

  کتاب چشم طلایی اولین مرجع کامل اثار و علائم دفینه (به صورت کاملا رنگی و نفیس) 

 

فهرست کلیات مطالب گنج و گنج پژوه زبان علامت ها سمبل چیست؟ نشانه یا علامت چیست ؟ منطق نهفته در علامت ها معانی مخطلف در علامت ها الفبای مصری ارقام یونانی ، رومی و میخی ابجد علامت های شکسته شده علامت هایی که مفهومشان را نمی فهمید سمبل ها سمبل حیوانات معانی سمبل ها و نشانه ها بعضی از علائم رایج در گنجیابی ساروج و حلال ساروج چیست؟ نقاط دفن در صنعت گنج و دفینه نسخه های گنج خط میخی فارسی باستان خط پهلوی کلید الفبای باستانی سکه های ایرانی ...

 

 

فهرست برخی از کلیات مطالب کتاب:

 

گنج و گنج پژوه / زبان علامت ها / سمبل چیست؟ / نشانه یا علامت چیست ؟ / منطق نهفته در علامت ها / معانی مخطلف در علامت ها / الفبای مصری / ارقام یونانی ، رومی و میخی / ابجد / علامت های شکسته شده / علامت هایی که مفهومشان را نمی فهمید / سمبل ها / سمبل حیوانات / معانی سمبل ها و نشانه ها / بعضی از / علائم رایج در گنجیابی / ساروج و حلال ساروج چیست؟ / نقاط دفن در صنعت گنج و دفینه / نسخه های گنج / خط میخی فارسی باستان / خط پهلوی / کلید الفبای باستانی / سکه های ایرانی و دهها موضوع دیگر گنج یابی و حفاری ....

 

کتاب چشم طلایی خیلی بیشتر از اینها ارزش دارد و حتی گاهی به قیمت های میلیونی هم رسیده است چنانکه در روی عکس و جلد کتاب چشم طلایی قیمت واقعی آن درج شده است ولی در اینجا با قیمت پایین و بسیار ناچیز و کیفیت بالا و تضمین شده،برای شما عزیزان عرضه میشود. این کتاب در اصل ترجمه شده از کتاب های خارجی است و در کتاب چشم طلایی مفهوم بسیار از آثار و نشانه ها و علامات تدفین ها، قبور و ...  بیان می شود.

 

1-  کتاب به صورت رنگی می باشد  . 

2- تعداد صفحات کتاب 312 صفحه می باشد. 

3- حجم کتاب 32 مگابایت می باشد .  

4- کتاب  بصورت تصویر می باشد .

6- قیمت کتاب با تخفیف ویژه فقط و فقط 25 هزار تومان 

 

 

توجه : اگر آدرس اصلی سایتی که این مطالب را در آن مشاهده می کنید با آدرس ذکر شده در پایین متفاوت است، روی آدرس پایین کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید.

 www.payesh.rozblog.com

 

درباره ما
در این سایت هر آنچه که در اینترنت به دنبال آن هستید را گرد آورده ایم
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی