loading...
پایش
wealth بازدید : 333 جمعه 18 خرداد 1397 نظرات (0)

اگر آمار بازدید سایتتان بالاست می توانید به راحتی تنها با قرار دادن یک کد ساده از سایتتان درآمد قابل توجهی کسب کنید.سیستم پاپ آپ یک سیستم تبلیغاتی است و شما به عنوان کسی که تبلیغات را در سایتتان نشان میدهید در ازای این تبلیغات درآمد کسب می کنید.اما از آنجایی که بنده سیستم های تبلیغاتی بسیاری را امتحان کرده ام در این سایت تنها پاپ آپ هایی را که درآمد بالا دارند و پرداختشان تضمین شده است را به شما معرفی می کنم و اگر احیانا بعضی از این سیستم های پاپ آپ در کارشان دچار نقصی شدند آنها را فورا به شما اطلاع میدهم.

 

فعالیت و کسب درآمد از طریق تبلیغات این سیستم بسیار بسیار ساده است.تنها کافی است در این سایت ها عضو شده و در قسمت مدیریت وبسایت آدرس سایت یا وبلاگ خود را وارد کنید. از قسمت دریافت کد، کد مربوطه را دریافت و در قالب اصلی و قالب های دیگر سایت یا وبلاگتان بعد از <head> یا در جایی که در این سایت عنوان شده است قرار دهید. زمانی که این کد را در سایت یا وبلاگتان قرار دادید هر شخصی که وارد سایتتان میشود یک تبلیغ برای وی نشان داده میشود و به ازای هر تبلیغی که برای هر آی پی نشان داده میشود مبلغی به حسابتان واریز میشود.یادتان نرود که شما تنها با قرار دادن یک کد ساده در قالب های وبلاگ یا سایتتان به همین سادگی از سایتتان درآمد کسب می کنید.بنده تنها سایت هایی را که درآمد بالا دارند و پرداختشان سریع و تضمین شده است را در اینجا گرد آورده و به شما معرفی می کنم .ویژگی های  هر کدام از این سایت در زیرشان ذکر شده است:

توجه : اگر آدرس اصلی سایتی که این مطالب را در آن مشاهده می کنید با آدرس ذکر شده در پایین متفاوت است، روی آدرس پایین کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید.

 www.payesh.rozblog.com

 

 

 

 



کیفیت درآمد: شگفت انگیز

1- با توجه با اینکه این سایت در همه جای دنیا فعالیت دارد، مقدار پرداختی با توجه به نوع سایت و وبلاگ، بازدیدکنندگان کشورهای مختلف متفاوت است.

2- پرداخت روزانه

3 -پرداخت به اندازه 7 درصد درآمد زیر مجموعه ها

4- حداقل پرداخت 2 دلار

5- پرداخت با پی پال، بیت کوین، یونیت پی، ای پی منتس، کلود پی منتس، وب مانی

6- با توجه به اینکه این سایت با وب مانی هم پرداختی دارد، پس نگران برداشت خود نباشید. این بانک روسی است و ایرانیان می توانند در آن حساب بانکی داشته باشند.

7- در این سایت معتبر روسی که سابقه زیادی دارد می توانید از انواع روش های درآمدزایی از قبیل نمایش بنر در گوشه و بالای سایت، نمایش تبلیغ تمام صفحه، پاپ آپ و غیره درآمد زایی داشته باشید. همچنین شما می توانید نوع تبلغاتی که در سایت شما نمایش داده شود را تعیین کنید.

8- در این سایت حداقل درآمدزایی با کلیک بر روی بنر 1-2 سنت می باشد

9- پشتیبانی آنلاین

10- فراموش نکنید که هیچ وقت روی تبلیغ خودتان کلیک نکنید، این شرکت آی پی های تکراری ثبت شده فورا شناسایی کرده و آن ها را به عنوان تقلب شناسایی میکند و در نهایت منجر به بلوکه شده حساب کاربریتان می شود.

 

در زمان ثبت نام در این سایت ها اگر می خواهید از طریق پاپ آپ درآمد داشته باشید گزینه publisher را انتخاب کنید و زمانیکه می خواهید سایت یا محصول خود را تبلیغ کنید باید گزینه advertiser  را انتخاب کنید، البته این ها برای زمانی است که از شما یکی از این گزینه ها را خواسته باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت هر آنچه که در اینترنت به دنبال آن هستید را گرد آورده ایم
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی