loading...
پایش
wealth بازدید : 464 شنبه 21 فروردین 1395 نظرات (0)

 

قسمتی از متن کتاب:

فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) ‏ (۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو) یکی از سرشناس‌ترین بازاریابان جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آنها به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. کتاب اصول بازاریابی وی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود.کاتلر درک مفهوم بازاریابی را ساده اما اجرای آن را بسیار دشوار می‌داند. وی معتقد است که بازاریابی بخشی از فلسفه مدیریت مدیران است. مدیران باید با شناخت نیازهای مشتریان، برای آنان ارزش افزوده بیافرینند و رضایت آنان را به‌دست بیاورند تا نهایتا بتوانند با فروش محصولشان، برای سازمان خود سود کسب کنند..
 

 

 

توجه : اگر آدرس اصلی سایتی که این مطالب را در آن مشاهده می کنید با آدرس ذکر شده در پایین متفاوت است، روی آدرس پایین کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید.

 www.payesh.rozblog.com

 

 

 

 عنوان کتاب : کتاب اصول بازاریابی (جلد اول)

 نام نویسنده : فلیپ کاتلر

 دانلود کتاب ( لینک مستقیم )

 
 

 حجم فایل : ۷٫۷۶ مگابایت

 پسورد فایل : www.irebooks.com  [با حروف کوچک نوشته شود]

 منبع : آی آر ایبوکس

 لطفا دیدگاهها،پیشنهادات،انتقادات یا خرابی لینکها را در بخش نظرات مطرح فرمایید.

 

 

راهنمای دانلود :  پس از اینکه روی گزینه  دانلود  کلیک کردید وارد یک صفحه حاوی تبلیغ می شوید که در بالای آن صفحه یک تایمر در حال شمردن چندین ثانیه هست ، بگذارید ثانیه ها صفر شود .سپس یک  گزینه با عنوان  رد کردن تبیلغ  یا   SKIP ADSظاهر می شود روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه دانلود شوید. اگر به غیر از مورد بالا ، در بالای صفحه گزینه ای آمد که از شما خواسته باشد عدد  داده شده را در کادری وارد کنید آن عدد را وارد کادر کنید و مراحل بالا را تکرار کنید. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت هر آنچه که در اینترنت به دنبال آن هستید را گرد آورده ایم
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی