loading...
پایش
wealth بازدید : 513 شنبه 21 فروردین 1395 نظرات (0)

قسمتی از متن کتاب:

کاتلر گسترش و کاربرد ابزارهایی از قبیل تجزیه و تحلیل بازار، توسعه محصولات جدید، برنامه‌ریزی راهبردی و سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه را برای موفقیت مدیران بازاریابی توصیه می‌کند.در ادامه کتاب  وی مفهوم نیاز مشتری و ارزش‌آفرینی برای مشتری را به‌عنوان مهم‌ترین وظایف مدیران بازاریابی، جایگزین قیمت، فروش و توزیع نمود. او سازمان‌ها را متقاعد کرد که با مدل مشتری‌مداری فکر کنند و وفاداری مشتری را به‌دست آورند..
 

 

توجه : اگر آدرس اصلی سایتی که این مطالب را در آن مشاهده می کنید با آدرس ذکر شده در پایین متفاوت است، روی آدرس پایین کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید.

 www.payesh.rozblog.com

 

 

 

 عنوان کتاب : کتاب اصول بازاریابی (جلد دوم)

 نام نویسنده : گری آرمسترانگ

 دانلود کتاب ( لینک مستقیم )

 
 

 حجم فایل : ۹٫۲۸ مگابایت

 پسورد فایل : www.irebooks.com  [با حروف کوچک نوشته شود]

 منبع : آی آر ایبوکس

 لطفا دیدگاهها،پیشنهادات،انتقادات یا خرابی لینکها را در بخش نظرات مطرح فرمایید.

 

 

راهنمای دانلود :  پس از اینکه روی گزینه  دانلود  کلیک کردید وارد یک صفحه حاوی تبلیغ می شوید که در بالای آن صفحه یک تایمر در حال شمردن چندین ثانیه هست ، بگذارید ثانیه ها صفر شود .سپس یک  گزینه با عنوان  رد کردن تبیلغ  یا   SKIP ADSظاهر می شود روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه دانلود شوید. اگر به غیر از مورد بالا ، در بالای صفحه گزینه ای آمد که از شما خواسته باشد عدد  داده شده را در کادری وارد کنید آن عدد را وارد کادر کنید و مراحل بالا را تکرار کنید. 

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این سایت هر آنچه که در اینترنت به دنبال آن هستید را گرد آورده ایم
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی